• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81737
+
-

ضرورت احداث خوابگاه ورزشکاران  در بندر خمیر

ورزش
ضرورت احداث خوابگاه ورزشکاران  در بندر خمیر

فرماندار خمیر گفت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های بندر خمیر در بخش ورزشی احداث خوابگاه است که با توجه به میزبانی بندر خمیر در رشته‌های مختلف، این موضوع سبب شده ورزشکاران با مشکلاتی روبه‌رو شوند. 

به گزارش مهر «میرهاشم خواستار» در جلسه سومین گردهمایی رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها که با حضور مدیر کل و معاونان ایشان در بندر خمیر برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خمیر در بخش ورزش یکی از شهرستان‌های مستعد استان هرمزگان است و باید سهم اعتبارات و بودجه این حوزه متناسب با توان و ظرفیت‌های شهرستان باشد. 

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان خمیر در بخش ورزشی را نبود خوابگاه برای استقبال از ورزشکاران یا تیم‌های غیربومی عنوان کرد و گفت: با توجه به میزبانی شهرستان خمیر در رشته‌های مختلف، متأسفانه مشکلات بسیاری وجود دارد که شایسته ورزشکاران نیست.  وی ادامه داد: این موضوع سبب شده مسئولان حوزه ورزش در برگزاری مسابقات با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند.  فرماندار خمیر در ادامه به ظرفیت‌های سواحل شهرستان خمیر اشاره کرد و افزود: بندر  خمیر در حوزه ساحل و دریا دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید برای توسعه ورزش‌های آبی از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید